vrijdag 29 november 2013

Vissenmuts

Voor het eerst heb ik een eigen ontwerp gemaakt. Mijn man is gek van vissen en het is zelfs zijn werk. Hij had al meerdere malen gevraagd of ik een vissenmuts wilde maken. Ik had op internet gezocht naar een patroon, maar daar kwam niet zoveel leuks uit.
 
Het patroon van de muts zelf is van de uilenmuts, verderop mijn blog. Alleen de oren heb ik er niet aan vast gehaakt. De muts is dus te maken voor alle leeftijden!
Ik heb naald 3,5 gebruikt. Hierdoor heb ik wel meer rijen moeten haken dan bij het originele patroon. De ogen zijn ook van de uilenmuts, alleen bij de witte rand heb ik een rij minder gehaakt. Verder heb ik zelf wat geprobeerd voor de staart en de vinnen. Als ik wat meer tijd heb zal ik dat proberen uit te werken, maar nu eerst alvast het resultaat! En daar ben ik trots op!

 
       


1 opmerking: